Sunday, September 08, 2024

Kya Nabi e Kareem ﷺ ne Allah ko dekha hai?

 Kya Nabi e Kareem ﷺ ne Allah ko dekha hai?


Tehreer: Shaikh Ghulam Mustafa Zaheer Amanpoori Hafizahullah


Romanised By: Umar Asari


Kya Nabi e Kareem ﷺ ne Allah ﷻ ko dekha hai? Yeh jaanne se pehle ke is baare mein Aimma e Ahl e Sunnat ka raajeh mauqif kya hai in baaton par ghaur farma len:

 Kya Nabi e Kareem ﷺ ne Me’raj waali raat Allah Rabb ul Izzat ko dekha hai?


 Kya Nabi e Kareem ﷺ ne haalat e khwaab mein Allah ﷻ ko dekha hai?


 Kya duniya mein Allah ﷻ ko dekha jaa sakta hai?


 Me’raj waali raat Allah ka dedaar:

Me’raj waali raat Nabi e Kareem ﷺ ne duniya ki zahiri aankh se Allah ka dedaar nahi kiya, jaisa ke:

 Abu Zarr Ghifari Radhiallahu Anhu bayan karte hain:

سَأَلْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، هَلْ رَأَيْتَ رَبَّكَ؟ قَالَ: نُورٌ، أَنَّى أَرَاهُ؟

Tarjumah: Main ne Rasoolullah ﷺ se sawal kiya: Kya Aap ne apne Rabb ko dekha hai? Farmaya: Woh to noor hai, mein usey kaise dekh sakta hun.

(Sahih Muslim: 1/99, Hadees No: 178)


Sahih Muslim ki is riwayat mein “رَأَيْتُ نُورًا (main ne noor ko dekha)” ke alfaaz bhi hain jin ka matlab bayan karte huwe Imam Ibn e Hibban Rahimahullah (Died on: 354 Hijri) farmate hain:

قَالَ أَبُو حَاتِمٍ: مَعْنَاهُ أَنَّهُ لَمْ يَرَ رَبَّهُ، وَلَكِنْ رَأَى نُورًا عُلْوِيًّا مِنَ الْأَنْوَارِ الْمَخْلُوقَةِ

Tarjumah: Abu Hatim Rahimahullah farmate hain ki is ka matlab yeh hai ke Aap ﷺ ne apne Rabb ko nahi dekha balki makhlooq (firshton) ke nooron mein se ek baland noor dekha tha.

(Sahih Ibn e Hibban, Hadees No: 58 ke tehat)


 Aisha Radhiallahu Anha farmaati hain:

مَنْ حَدَّثَكَ أَنَّ مُحَمَّدًا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَأَى رَبَّهُ فَقَدْ كَذَبَ

Tarjumah: Jo aap ko yeh bayan kare ke Muhammed ﷺ ne apne Rabb ko dekha tha woh jhoot bolta hai.

(Sahih Bukhari: 2/720, Hadees No: 4855, Sahih Muslim: 1/98, Hadees No: 177)


Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma ka qaul hai:

قَدْ رَآهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

Tarjumah: Yaqeenan Allah ﷻ ko Nabi e Kareem ﷺ ne dekha hai.

(Sunan Tirmizi: 3280. Imam Tirmizi Rahimahullah farmate hain ki yeh Hadees “Hasan” darje ki hai, As-Sunnah Li-Ibn e Abi Asim: 1/191, Tafseer At-Tabri: 27/52, Kitab ut Tauheed Li-Ibn e Khuzaimah: 1/490, Is ki sanad Hasan hai)


Is qaul ke baare mein Shaikh ul Islam Ibn e Taimiyah Rahimahullah (661-728 Hijri) farmate hain:

لَيْسَ ذَلِكَ بِخِلَافٍ فِي الْحَقِيقَةِ. فَإِنَّ ابْنَ عَبَّاسٍ لَمْ يَقُلْ: رَآهُ بِعَيْنَيْ رَأْسِهِ

Tarjumah: Dar asal yeh ta’aruz nahi hai kiunki Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma ne yeh nahi farmaya ke Nabi e Kareem ﷺ ne Allah ﷻ ko apne sir waali do aankhon se dekha hai.

(Ijtimaa’ Juyush Al-Islamiyah Li-Ibn e Qayyim, Page No: 48)


Neez farmate hain:

وَلَيْسَ فِي الْأَدِلَّةِ مَا يَقْتَضِي أَنَّهُ رَآهُ بِعَيْنِهِ وَلَا ثَبَتَ ذَلِكَ عَنْ أَحَدٍ مِنْ الصَّحَابَةِ وَلَا فِي الْكِتَابِ وَالسُّنَّةِ مَا يَدُلُّ عَلَى ذَلِكَ؛ بَلْ النُّصُوصُ الصَّحِيحَةُ عَلَى نَفْيِهِ أَدَلُّ

Tarjumah: Koyi daleel aisi nahi jis ka yeh taqaza ho ke Aap ﷺ ne Allah ﷻ ko apni aankhon se dekha hai. Na yeh Sahaba e Kiraam mein se kisi se saabit hai na Kitab o Sunnat mein koyi aisi daleel hai. Is ke bar’aks (opposite) sahih nusoos (dalail) is ki nafi (inkaar) mein ziyadah wazeh hain.

(Majmoo’ ul Fatawa Li-Ibn e Taimiyah: 6/509-510)


Hafiz Ibn e Kaseer Rahimahullah (701-774 Hijri) farmate hain:

وما روي في ذلك من إثبات الرؤيا بالبصر فلا يصح شيء من ذلك لا مرفوعاً، بل ولا موقوفاً، والله أعلم

Tarjumah: Nabi e Kareem ﷺ ke Allah ﷻ ko dekhne ke baare mein jo kuch manqool hai woh na Nabi e Kareem ﷺ se saabit hai na Sahaba e Kiraam se.

(Al-Fusool Fi Seerat-ir-Rasool, Page No: 268)


Neez farmate hain:

وَفِي رِوَايَةِ عَنْهُ أَنَّهُ أَطْلَقَ الرُّؤْيَةَ، وَهِيَ مَحْمُولَةٌ عَلَى الْمُقَيَّدَةِ بِالْفُؤَادِ. وَمَنْ رَوَى عَنْهُ بِالْبَصَرِ فَقَدْ أَغْرَبَ، فَإِنَّهُ لَا يَصِحُّ فِي ذَلِكَ شَيْءٌ عَنِ الصَّحَابَةِ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ

Tarjumah: Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma se ek riwayat hai ke unhon ne Nabi e Kareem ﷺ ke Allah ﷻ ko dekhne ke lafz istemaal farmaye hain. Un ki yeh baat dil ke saath dekhne se muqayyad ki jaayegi. Jis ne aankhon ke saath dekhne waali riwayat bayan ki hai us ne Munkar baat ki hai kiunki is baare mein Sahaba e Kiram se kuch saabit nahi.

(Tafseer Ibn e Kaseer: 6/23-24)


Imam Ibn e Abi Al-Izz Al-Hanafi Rahimahullah (731-792 Hijri) is baare mein farmate hain:

وَأَنَّ الصَّحِيحَ أَنَّهُ رَآهُ بِقَلْبِهِ، وَلَمْ يَرَهُ بِعَيْنِ رَأْسِهِ، وَقَوْلُهُ: {مَا كَذَبَ الْفُؤَادُ مَا رَأَى} [النجم: 11]، {وَلَقَدْ رَآهُ نَزْلَةً أُخْرَى} [النجم: 13]، صَحَّ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ هَذَا الْمَرْئِيَّ جِبْرِيلُ، رَآهُ مَرَّتَيْنِ عَلَى صُورَتِهِ الَّتِي خُلِقَ عَلَيْهَا

Tarjumah: Sahih baat yeh hai ke Nabi e Kareem ﷺ ne Allah ﷻ ko apne dil ke saath dekha tha, sir ki aankh se nahi dekha. Farmaan e Baari Ta’ala (مَا كَذَبَ الْفُؤَادُ مَا رَأَى) (Surah An-Najm, Surah No: 53 Ayat No: ⁠⁠⁠⁠11) (Tarjumah: Dil ne jo dekha tha usey jhutlaya nahi) aur (وَلَقَدْ رَآهُ نَزْلَةً أُخْرَى) (Surah An-Najm, Surah No: 53 Ayat No: 13) (Tarjumah: Yaqeenan Aap ﷺ ne usey doosri baar dekha tha) ke baare mein Nabi e Kareem ﷺ se sahih saabit hai ke yahan jis cheez ko dekhne ka zikr hai woh Jibrael Alaihisslam hain. Aap ﷺ ne Jibrael Alaihisslam ko do baar un ki us soorat mein dekha hai jis mein woh paida kiye gaye they.

(Sharah Al-Aqeedah At-Tahawiyah Li-Ibn e Abi Al-Izz Al-Hanafi: 1/275)


Neez likhte hain:

لَكِنْ لَمْ يَرِدْ نَصٌّ بِأَنَّهُ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَأَى رَبَّهُ بِعَيْنِ رَأْسِهِ، بَلْ وَرَدَ مَا يَدُلُّ عَلَى نَفْيِ الرُّؤْيَةِ

Tarjumah: Lekin Nabi e Kareem ﷺ ke Allah ﷻ ko apne sir ki aankh ke sath dekhne ke baare mein koyi daleel nahi milti, albatta Aap ﷺ ke Allah ﷻ ko na dekhne ke baare mein dalail mlite hain.

(Sharah Al-Aqeedah At-Tahawiyah Li-Ibn e Abi Al-Izz Al-Hanafi: 1/224)


Hafiz Ibn e Hajar Rahimahullah (773-852 Hijri) likhte hain:

جَاءَت عَن بن عَبَّاسٍ أَخْبَارٌ مُطْلَقَةٌ وَأُخْرَى مُقَيَّدَةٌ فَيَجِبُ حَمْلُ مُطْلَقِهَا عَلَى مُقَيَّدِهَا............ وعَلى هَذَا فَيمكن الْجمع بَين إِثْبَات بن عَبَّاسٍ وَنَفْيِ عَائِشَةَ بِأَنْ يُحْمَلَ نَفْيُهَا عَلَى رُؤْيَةِ الْبَصَرِ وَإِثْبَاتُهُ عَلَى رُؤْيَةِ الْقَلْبِ ثُمَّ الْمُرَادُ بِرُؤْيَةِ الْفُؤَادِ رُؤْيَةُ الْقَلْبِ لَا مُجَرَّدَ حُصُولِ الْعِلْمِ لِأَنَّهُ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ عَالِمًا بِاللَّهِ عَلَى الدَّوَامِ بَلْ مُرَادُ مَنْ أَثْبَتَ لَهُ أَنَّهُ رَآهُ بِقَلْبِهِ أَنَّ الرُّؤْيَةَ الَّتِي حَصَلَتْ لَهُ خُلِقَتْ فِي قَلْبِهِ كَمَا يَخْلُقُ الرُّؤْيَةَ بِالْعَيْنِ لِغَيْرِهِ وَالرُّؤْيَةُ لَا يُشْتَرَطُ لَهَا شَيْءٌ مَخْصُوصٌ عَقْلًا وَلَوْ جَرَتِ الْعَادة بخلقها فِي الْعين

Tarjumah: Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma se kuch riwayaat mutlaq aayi hain aur kuch muqayyad. Zaroori hai ke mutlaq riwayaat ko muqayyad riwayaat par mahmool kiya jaye............ Yun Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma ke isbaat aur Aisha Radhiallahu Anha ki nafi mein is tarah tatbeeq mumkin hai ke Aisha Radhiallahu Anha ki nafi ko aankhon ki royat (dekhne) par mahmool kiya jaaye aur Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma ke isbaat ko dil ki royat par mahmool kiya jaaye. Phir dil ke dekhne se dekhna hi muraad hai na ke sirf jaanna, kiunki Nabi e Akram ﷺ hamesha se Allah ﷻ ko jaante they. Jinhon ne Nabi e Akram ﷺ ke liye dil ke saath Allah ﷻ ko dekhne ka isbaat kiya hai un ki muraad yeh hai ke jis tarah aam logon ki aankh mein royat paida ki jaati hai aise hi Aap ﷺ ke dil mein royat paida ki gayi. Aqli taur par royat ke liye koyi khaas shart nahi agarche aadat yeh hai ke yeh aankh mein hi paida hoti hai.

(Fatah ul Bari Li-Ibn e Hajar: 8/608)


Faida: Farmaan e Baari Ta’ala:

فَكَانَ قَابَ قَوْسَيْنِ أَوْ أَدْنَى۝ فَأَوْحَى إِلَى عَبْدِهِ مَا أَوْحَى

(Surah An-Najm, Surah No: 53 Ayat No: 9-10) [Tarjumah: Pas woh (Nabi e Akram ﷺ se) do kamaano ke darmiyani faasle par tha ya us se bhi qareeb. Phir us ne us ke bande ki taraf woh Wahi ki jo us ne Wahi ki thi] se muraad Jibrael Alaihisslam hain, jaisa ke Hafiz Ibn e Kaseer Rahimahullah likhte hain:

فَاقْتَرَبَ جِبْرِيلُ إِلَى مُحَمَّدٍ لَمَّا هَبَطَ عَلَيْهِ إِلَى الْأَرْضِ، حَتَّى كَانَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَابُ قَوْسَيْنِ

Tarjumah: Jab Jibrael Alaihisslam, Muhammed ﷺ par zameen ki taraf utre to itna qareeb huwe ke Jibrael Alaihisslam aur Muhammed ﷺ ke darmiyan do kamaano ke darmiyani faasle jitna faasla bhi na raha.

(Tafseer Ibn e Kaseer: 6/22, Abdur Razzaq Al-Mahdi ki tehqeeq ke saath)


Neez farmate hain:

وَهَكَذَا هَذِهِ الْآيَةُ: {فَكَانَ قَابَ قَوْسَيْنِ أَوْ أَدْنَى} وَهَذَا الَّذِي قُلْنَاهُ مِنْ أَنَّ هَذَا الْمُقْتَرِبَ الدَّانِيَ الَّذِي صَارَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، إِنَّمَا هُوَ جِبْرِيلُ، عَلَيْهِ السَّلَامُ، هُوَ قَوْلُ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ عَائِشَةَ، وَابْنِ مَسْعُودٍ، وَأَبِي ذَرٍّ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ

Tarjumah: Isi tarah yeh Ayat hai (فَكَانَ قَابَ قَوْسَيْنِ أَوْ أَدْنَى) (Ya’ni yahan Jibrael Alaihisslam muraad hain). Aur hum ne yeh jo kaha hai ke Muhammed ﷺ ke bahut ziyadah qareeb hone waale Jibrael Alaihisslam hi they to yeh Umm ul Momineen Aisha, Abdullah bin Ma’sood, Abu Zarr aur Abu Hurairah Radhiallahu Anhum ka farmaan hai.

(Tafseer Ibn e Kaseer: 6/22)


Farmaan e Baari Ta’ala:

فَكَانَ قَابَ قَوْسَيْنِ أَوْ أَدْنَى۝ فَأَوْحَى إِلَى عَبْدِهِ مَا أَوْحَى

(Surah An-Najm, Surah No: 53 Ayat No: 9-10) ki Tafseer mein Abdullah bin Ma’sood Radhiallahu Anhu farmate hain:

Is se muraad Jibrael Alaihisslam hain.

(Sahih Bukhari: 2/720, Hadees No: 4856, Sahih Muslim: 1/97, Hadees No: 174)


Haasil e kalaam yeh hai ke Aisha Radhiallahu Anha ne jis rooyat (dekhne) ki nafi ki hai, us ka talluq duniya ki zaahiri aankh se hai, ya’ni un ke mutabiq woh shakhs jhoota hai jo yeh da’wa karta hai ke Rasoolullah ﷺ ne Allah ﷻ ko apni zahiri aankhon se dekha hai. Ibn e Abbas Radhiallahu Anhuma jis dekhne ko saabit karte hain woh dil se dekhna hai, ya’ni haalat e neend par mahmool hai. Is tarah dono aqwaal mein jama’ aur tatbeeq ho jaati hai. Jo log zaahiri aankh se Rasoolullah ﷺ ka Allah ﷻ ko dekhna saabit karte hain un ka qaul marjooh hai.


Faida: Farmaan e Baari Ta'ala:

فَأَوْحَى إِلَى عَبْدِهِ مَا أَوْحَى

(Surah An-Najm, Surah No: 53 Ayat No: 10) ke baare mein Hafiz Ibn e Kaseer Rahimahullah farmate hain:

مَعْنَاهُ: فَأَوْحَى جِبْرِيلُ إِلَى عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدٍ مَا أَوْحَى. أَوْ: فَأَوْحَى اللَّهُ إِلَى عَبْدِهِ مُحَمَّدٍ مَا أَوْحَى بِوَاسِطَةِ جِبْرِيلَ وَكِلَا الْمَعْنَيَيْنِ صَحِيحٌ

Tarjumah: Is ka matlab yeh hai ke Jibrael Alaihisslam ne Allah ﷻ ke bande Muhammed ﷺ ki taraf jo Wahi karni thi kar di ya Allah ﷻ ne apne bande Muhammed ﷺ ki taraf jo Wahi karni thi, Jibrael Alaihisslam ke waaste se kar di. Yeh dono matlab durust hain.

(Tafseer Ibn e Kaseer: 6/22)


Al-Haasil: Nabi e Akram ﷺ ne Me’raj waali raat Allah ﷻ ko nahi dekha. Is ke khilaaf kuch saabit nahi. Da’wa karne waale ko chahiye ke woh daleel se baat kare.


 Nabi e Kareem ﷺ ka neend ki haalat mein Allah ka deedaar:

Aimma e Ahl e Sunnat is baat ke qaail hain ki Nabi e Akram ﷺ ne neend ki haalat mein Allah ﷻ ko dekha hai. Mu’aaz bin Jabal Radhiallahu Anhu se riwayat hai ke ek din subah ki Namaz ke baad Rasoolullah ﷺ ne apna khwaab bayan karte huwe farmaya:

فَإِذَا أَنَا بِرَبِّي فِي أَحْسَنِ صُورَةٍ

Tarjumah: Main ne apne Rabb ko haseen tareen soorat mein dekha.

(Musnad Ahmad, Hadees No: 22109. Is ki sanad Sahih hai)


Shaikh ul Islam Ibn e Taimiyah Rahimahullah (661-728 Hijri) is baare mein farmate hain:

وَلَكِنْ لَمْ يَكُنْ هَذَا فِي الْإِسْرَاءِ، وَلَكِنْ كَانَ فِي الْمَدِينَةِ لَمَّا احْتُبِسَ عَنْهُمْ فِي صَلَاةِ الصُّبْحِ، ثُمَّ أَخْبَرَهُمْ عَنْ رُؤْيَةِ رَبِّهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى تِلْكَ اللَّيْلَةَ فِي مَنَامِهِ، وَعَلَى هَذَا بَنَى الْإِمَامُ أَحْمَدُ رَحِمَهُ اللَّهُ تَعَالَى، وَقَالَ: نَعَمْ رَآهُ حَقًّا، فَإِنَّ رُؤْيَا الْأَنْبِيَاءِ حَقٌّ وَلَا بُدَّ

Tarjumah: Yeh dekhna Me’raj waale waqi’a mein nahi balki Madinah Munawwarah mein tha jab Aap ﷺ subah ki Namaz mein aane se late ho gaye they. Phir Aap ﷺ ne Sahaba e Kiraam ko us raat Allah ﷻ ko neend mein dekhne ke baare mein bataaya. Isi bina par Imam Ahmad Rahimahullah ne farmaya hai ke Rasoolullah ﷺ ne zaroor Allah ﷻ ko dekha hai kiunki Ambiya e Kiraam ke khwaab yaqeenan Wahi hote hain.

(Zaad ul Ma’aad Li-Ibn e Qayyim: 3/33-34)


Neez farmate hain:

فَعُلِمَ أَنَّ هَذَا الْحَدِيثَ كَانَ رُؤْيَا مَنَامٍ بِالْمَدِينَةِ............ لَمْ يَكُنْ رُؤْيَا يَقَظَةٍ لَيْلَةَ الْمِعْرَاجِ

Tarjumah: Maloom huwa ke yeh waqi’a Madinah Munawwarah mein neend ke dauran ka hai............ Me’raj ki raat bedaari ka nahi.

(Majmoo’ ul Fatawa Li-Ibn e Taimiyah: 3/387)


 Kisi ne duniya mein Allah ﷻ ko nahi dekha:

Kisi ne duniya mein Allah ﷻ ko nahi dekha. Yeh Ahl e Sunnat Wal-Jama’at ka ittefaaqi aur ijmaa’i aqeedah hai, jaisa ke Imam Usman bin Sa’eed Darmi Rahimahullah (200-280 Hijri) farmate hain:

جَمِيعُ الْأُمَّةِ تَقُولُونَ بِهِ: إِنَّهُ لَمْ يُرَ، وَلَا يُرَى فِي الدُّنْيَا

Tarjumah: Tamaam Aimma e Kiraam yahi kehte hain ke Allah ﷻ ko duniya mein na dekha gaya aur na duniya mein usey dekha jaa sakega.

(Ar-Radd Ala Al-Jahmiyah Lid-Darmi, Page No: 124)


Shaikh ul Islam Ibn e Taimiyah Rahimahullah (661-728 Hijri) farmate hain:

وَقَدْ اتَّفَقَ الْمُسْلِمُونَ عَلَى أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَرَ رَبَّهُ بِعَيْنَيْهِ فِي الْأَرْضِ

Tarjumah: Musalmano ka is baat par ittefaq hai ke Nabi e Akram ﷺ ne zameen mein apni aankhon se Allah ﷻ ko nahi dekha.

(Majmoo’ ul Fatawa Li-Ibn e Taimiyah: 3/387)


Imam Ibn e Abi Al-Izz Al-Hanafi Rahimahullah (731-792 Hijri) likhte hain:

وَاتَّفَقَتِ الْأُمَّةُ عَلَى أَنَّهُ لَا يَرَاهُ أَحَدٌ فِي الدُّنْيَا بِعَيْنِهِ

Tarjumah: Ummat e Muslimah ne is baat par ittefaq kiya hai ke duniya mein koyi apni aankhon se Allah ﷻ ko nahi dekh sakta.

(Sharah Al-Aqeedah At-Tahawiyah Li-Ibn e Abi Al-Izz Al-Hanafi: 1/222)


Rasoolullah ﷺ ka farmaan e giraami hai:

تَعَلَّمُوا أَنَّهُ لَنْ يَرَى أَحَدٌ مِنْكُمْ رَبَّهُ عَزَّ وَجَلَّ حَتَّى يَمُوتَ

Tarjumah: Jaan lo ke tum mein se koyi bhi marne se pehle Allah ﷻ ko nahi dekh sakta.

(Sahih Muslim:2/399, Hadees No: 169)


Abu Umamah Baahali Radhiallahu Anhu bayan karte hain ke Rasoolullah ﷺ ne hamein dajjal ke baare mein khutba diya aur farmaya:

فَيَقُولُ: أَنَا رَبُّكُمْ. وَلَنْ تَرَوْا رَبَّكُمْ حَتَّى تَمُوتُوا

Tarjumah: Woh kahega ke main tumhara Rabb hun, halaanki tum maut se pehle apne Rabb ko nahi dekh sakte.

(As-Sunnah Li-Ibn e Abi Asim: 400. Is ki sanad Hasan hai)


Al-Haasil: Nabi e Kareem ﷺ ne Me’raj wali raat Allah ﷻ ko nahi dekha. Albatta Madinah Munawwarah mein neend ki haalat mein Allah ﷻ ka deedar kiya hai.

No comments:

Post a Comment

Important Massage To All Readers

Galati Insaan Se Hi Hoti Hai

Assalamu Alaikum Wa Rahmatullahi Wabarakatuhu  Bismillahirrehmanirraheem  Galati Insaan Se Hi Hoti Hai. Or Hum Se Bhi Galati Ka Imkaan ...